Az idei évben is nagyon aktívak voltak a Google Ads fejlesztői. A legnagyobbat egyértelműen a Google Shopping magyarországi bevezetése szólt, azonban nem ez volt az egyetlen újítás a Google Ads házatáján.
Jelentős, bár sajnos negatív, változtatás volt hogy a Google Ads mostantól nem mutatja meg nekünk a hirdetésünk átlag pozícióját. Ennek a változtatásnak köszönhetően mostantól csak az automatikus ajánlattétellel tudjuk célozni az első hirdetési pozíciót, manuális állítgatásokkal sokkal nehezebb lett elérni.
Pozitív fejlesztés volt a Google Ads-ben, hogy mostantól a kampányoknál, hirdetéscsoportoknál betehetjük oszlopnak az Optimalizálási pontszámot, amely százalékos formában mutatja meg, hogy mennyire jól, részletesen van beállítva egy-egy hirdetéscsoport. Az Optimalizálási pontszámra kattintva megnézhetjük, hogy miket javasol az adott kampány, hirdetéscsoport optimalizálásához a Google Ads. A cél természetesen az, hogy minden Google Ads kampány és hirdetéscsoport 100%-os legyen. További Google Ads itt.