Ne hívd a lakásodba a NAV-ot!

Miért válasszuk inkább a székhelyszolgáltatás lehetőségét, ahelyett, hogy otthon rendeznénk be az irodánkat?

Több cég esetében láthatjuk, hogy mivel kötelező kijelölni egy címet a cég székhelyéül, saját otthonukat jelölik meg, mivel ez számít a legegyszerűbb és legkézenfekvőbb megoldásnak, ha nem akarnak irodát bérelni és titkárnőt fizetni pusztán azért, hogy a levelezésüknek legyen helye.

Véső soron ugyanis erre kell a székhely, hogy kitegyék az ajtóra jól látható helyre a cégtáblát, és hogy ott helyben, hivatali időben legyen valaki, aki fogadja a hivatalos leveleket, valamint tárolja és megválaszolja azokat, valamint egy váratlan ellenőrzés alkalmával be tudja mutatni őket a NAV-nak.

Ezzel csak az a probléma, hogy a saját otthonunkhoz sem akarunk odaláncolva élni. Nem tud senki sem úgy élni, hogy reggeltől estig otthon ül, hogy a postásra várjon. Emellett a NAV-ot sem szívesen fogadja senki az otthonában, ha váratlanul beállítanak, mondjuk a családi ebéd alkalmával, vagy amikor épp le akarnánk ugrani a boltba.

A székhelyszolgáltatás lényege, hogy a szolgáltató leveszi ezt a terhet a vállalkozó válláról és fogadja valamint kezeli a hivatalos iratait, emellett megőrzi azokat és bemutatja a NAV ellenőreinek. Emellett online értesíti az ügyfeleit arról, hogy milyen fontos levelei érkeztek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük