A székhelyszolgáltatás egy olyan intézmény, avagy ahogy azt nevében is jelzik: szolgáltatás, mely az ügyfelekkel kötött szerződés értelmében gondoskodik azoknak hivatalos levélügyeinek intézéséről. Fogadják a leveleiket, kezelik, tárolják őket, és olyan körülményeket biztosítanak, hogy a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) számára egy esetleges revízió alkalmával elérhetőek legyenek a számlák. Leveszik tehát a terheket az ügyfelek válláról, de nem hagyják őket tájékoztatás nélkül: az ügyfeleket folyamatosan tájékoztatják a levelek tartalmáról, melyeket szkennelve el is küldenek nekik a megérkezés napján.
Tehát a székhely szolgáltatás egy olyan irodai szolgáltatás, mely a megállapodás értelmében a cég titkárnőjeként funkcionál. Sokkal kedvezőbb ajánlat ez az otthonra bejelentett székhelynél, ahogy annál is, ha külön bérelt irodába jelentjük be a székhelyünket. Ezzel időt és pénzt spórolnak meg az ügyfelek számára. A székhelyszolgáltatás átvállalja a cég postai ügyeit érintő terheket, garantálja a cégtulajdonos kényelmét.